Team Coördinator

Functiebeschrijving

Als allround medewerker ondersteun je onze IT-consultants en onze eindklanten bij de implementatie en opvolging van IT projecten.

Takenpakket

  • Eerste lijn helpdesksupport: Je beheert de telefonische vragen en de vragen die binnenkomen via een centraal web-ticketting systeem.
  • Je voert een follow-up uit van de openstaande calls en zorgt voor een optimale afhandeling.
  • Je ondersteunt het team met testing en documentatie van de ICT-services.
  • Assistentie en ondersteuning bij implementaties, waaronder datamigraties, opleidingen, opstellen van handleidingen en werkinstructies.
  • Je ondersteunt het team met testing en documentatie van de ICT-services.
  • Commerciële ondersteuning (via social media, nieuwsbrieven, …)

Wat kunnen we bieden?

  • Klein, dynamisch team
  • Vaste job met lange termijn visie
  • Flexibiliteit
  • Filevrije omgeving
  • Extra legale voordelen
  • Verdere opleiding door ervaren collega’s

Vereisten voor de job

  • Je beschikt over een bachelor diploma bedrijf/office management (of gelijkwaardig door ervaring) met sterke IT capaciteiten
  • Je bent flexibel ingesteld en hebt zin voor verantwoordelijkheid
  • Je houdt van vernieuwing en continue verandering
  • Je hebt een doorgedreven kennis van MS Office
  • Je hebt kennis van Microsoft Dynamics NAV (Navision)
  • Je hebt een basiskennis Frans en Engels